FAQ

  • Hesab
  • Anketlər
  • Çıxarma
  • Referal proqram
  • Reytinq

FAQ

Poçtu necə təsdiqləmək olar?

1. Əmin olun ki, qeydiyyat zamanı siz düzgün elektron ünvanını daxil etmisiniz.
2. Spam, Məktublar və s. qovluqları yoxlayın. Və ya el. poçtun axtarış sətrində system@polls.expert daxil edin.
3. Əgər məktub yoxdursa, «Ayarlar» bölməsində «MƏNƏ MƏKTUBU YENİDƏN GÖNDƏRİN» hiperlinkə klikləyin.

Şifrənizi unutmusunuzsa, akkaunta necə daxil olmaq olar?

Linkindən istifadə edərək parolunuzu bərpa edin.

Sosial şəbəkə vasitə ilə daxil ola bilmirsinizsə nə etmək lazımdır?

Parolu bərpa etmə prosedurundan istifadə etmək lazımdır.
Logində sosial şəbəkədə akkauntunuzun bağlı olduğu poçtu göstərin.

Profilin məlumatlarını necə dəyişmək olar?

Profilin parametrlərində Adınızı, Soyadınızı, Şəhərinizi dəyişə bilərsiniz. Digər məlumatları dəyişmək üçün dəstək xidmətinə müraciət etmək lazımdır: help.fikrim@polls.expert.

Parolu necə dəyişmək olar?

Parolu profil parametrlərində və ya linkə daxil olaraq dəyişmək olar.

Abunəni necə ləğv etmək olar?

Abunəni şəxsi kabinetdə bildirişlərin parametrlərində ləğv etmək olar.

Akkauntu necə ləğv etmək olar?

Akkauntu şəxsi kabinetin parametrlərində ləğv etmək olar. Akkauntu ləğv edərkən sizin şəxsi məlumatlarınızın emalı dayandırılır.
Akkauntu bərpa etmək mümkün deyil.

Akkauntu necə bərpa etmək olar?

Akkauntu bərpa etmək mümkün deyil, çünki akkauntu ləğv edək edən zaman sizin şəxsi məlumatlarınızın emalı dayandırılır. Lakin siz başqa poçtla yeni akkaunt yarada bilərsiniz.

Bir neçə akkaunt yaratmaq olar?

Bir neçə aktiv akkauntun yaradılması layihənin qaydaları ilə qadağandır. Bu, İstifadəçi sazişində göstərilib. Akkauntlar hətta müsbət qalıq olsa belə bloklanacaq, vəsaitlərin çıxarılması isə — mümkün olmayacaq.

Sorğular nə üçündür?

Sorğularda iştirak etmə — mühüm töhfədir. Sizin sayənizdə şirkətlər inkişaf edir və təkmilləşir, dünya isə yaxşılığa doğru dəyişir.
Sorğularda iştirak edərək, siz məhsul markalarını, servisi, qablaşdırma dizaynını qiymətləndirirsiniz, qiymətləri təyin edirsiniz və mühüm fikirlərinizlə paylaşırsınız. Bunun üçün siz mükafat alırsınız.

Sorğulara dəvətlər haraya daxil olur?

Telegram və ya elektron poçta.
Bütün sorğular avtomatik olaraq sizin poçtunuza daxil olur.
Telegrama sorğuları almaq üçün onu qoşun burada.

Nə qədər tez-tez sorğular daxil olur?

Sorğulara dəvətlər təsadüfi şəkildə daxil olur. Elə olur ki, gündə bir neçə dəfə, elə də olur ki, 1-2 həftə ərzində tək bir sorğu olmur.
Məsləhət: profil sorğularını gündə yeniləyin ki, sorğular daha tez-tez daxil olsun.
Telegramda sorğular daha tez daxil olur, abunə olun.

Daha çox uyğun sorğuları necə əldə etmək olar?

Profil bölməsini mütəmadi olaraq yeniləyin. Sizin cavablarınız sorğularımızı daha dəqiq şəkildə seçməyimizə kömək edir. Hətta cüzi dəyişikliklər vəziyyəti 180º-dək dəyişdirə bilər.

Sorğu niyə ödənilməyib?

Biz sonunadək keçdiyiniz sorğulara görə balları veririk.

Sorğu statusu «Uyğun gəlmədi» nə deməkdir?

Bu o deməkdir ki, sorğuya digər maraq və üstünlüklərə malik olan iştirakçılar tələb olunur. Və ya sizin qrupunuzun lazımi sayda iştirakçısı götürülüb.

Sorğuda səhv varsa nə etmək lazımdır?

1. Cihazınızda VPN söndürün.
2. Brauzerinizdə reklamı blok edəni söndürün.
3. Brauzerdə keşi təmizləyin.
4. Brauzerdə cookie təmizləyin
5. Səhifəni yeniləyin.

Bu, 99% hallarda kömək edir.
Əgər bu kömək etmədisə, onda bizə yazın: help.fikrim@polls.expert.
Biz mütləq hər şeyi düzəldəcəyik!

Suallara vicdanla cavab versəniz nə olar?

Sistem cavablarınızı yoxlayır. Məsələn, əgər siz yoxlama sualına düzgün cavab vermədinizsə, o zaman biz bu sorğunu nəzərə almayacağıq. Üstəlik, sorğuların vicdansız şəkildə doldurması reytinqinizə təsir edə bilər.
Reytinq haqqında ətraflı buradadır.

Nə üçün tərəfdaş sorğusu üçün ballar verilmir?

Tərəfdaş sorğuları üçün ballar bir az gecikmə ilə verilə bilər. Lakin, biz tərəfdaş sorğularının işinə və ya onları keçirilməsi üçün təşviqlərə görə məsuliyyət daşımırıq.

Pulları necə çıxarmaq olar?

10 AZN məbləğdən mobil telefonunuzun balansına çıxara bilərsiniz.

Çıxarmaq üçün müraciət nə qədər emal edilir?

Təsdiq edildiyi tarixdən 14 gün ərzində.

Müraciəti neçə təsdiq etmək olar?

Müraciət yaradıldıqdan sonra onu təsdiqləmək üçün poçtunuza məktub gələcəkdirz. Məktubda «Təsdiq et» düyməsini basın. Beləliklə, müraciət təsdiqlənəcək və işləmə alınacaqdır.

Müraciəti təsdiq etmək üçün məktub gəlməmişdirsə nə etmək lazımdır?

Spam, Məktublar/Promoaksiyalar, Silinmiş olanlar və s. qovluqları yoxlayın. Və ya el. poçtun axtarış sətrində system@polls.expert daxil edin.
Əgər məktub yoxdursa — bizə yazın: help.fikrim@polls.expert.

Müraciəti necə ləğv etmək olar?

Ləğv etmək üçün bizə yazın: help.fikrim@polls.expert.

Dostları necə çağırmaq olar?

«Dostunu gətir» bölməsinə keçin, istinad linkini köçürün və onu dostlarınıza göndərin!

Dostuma görə nə qədər AZN alacam?

Hər dost üçün 0.5 AZN alacaqsınız, o:
– poçtu təsdiq edən kimi
– profili dolduran kimi
– profil olanları nəzərə almayaraq birinci sorğunu uğurla keçən kimi.

Nə qədər dost dəvət etdiyimi harada baxmaq olar?

Link vasitəsilə dəvət etdiyiniz dostların siyahısı «Dostu gətir» bölməsində əks olunur.

Niyə mənim dostum siyahıda yoxdur?

Əgər dostunuz siyahıda yoxdursa, deməli, o sizin linkdən istifadə edərək qeydiyyatdan keçməyib.
Vacibdir: brauzerdəki linki dəyişmədən qeydiyyata keçmək lazımdır.

Niyə görə dosta görə AZN mənə ödənilməyib?

Bu o deməkdir ki, dostunuz hələ heç bir sorğudan keçməyib. O, birinci sorğudan uğurla keçən kimi (profil olmayan) 0.5 AZN balansınıza köçürüləcək.

Akkauntun reytinqi nə deməkdir?

Reytinq cavablarınızın keyfiyyət səviyyəsi deməkdir. Bizim üçün vacibdir ki, siz sorğuları dürüst, diqqətlə və düşünərək doldurasınız.

Qeydiyyatdan keçərkən reytinqiniz — 100%.

Reytinq nəyə təsir edir?

Reytinq nə qədər yüksək olsa, o qədər çox dəvət olur. Reytinq aşağı olarsa — dəvət daha az olacaqdır.

Reytinq niyə görə aşağı düşə bilər?

Reytinq sorğudan keçmə qaydalarının pozulmasına görə aşağı düşə bilər.

Misal üçün:
– açıq suallara az məlumatlı şəkildə cavab verirsiniz;
– cavablarınızda nalayiq sözlərdən istifadə edirsiniz;
– sualları diqqətlə oxumadan sorğunu çox tez və diqqətsiz doldurursunuz.

Reytinqinizi necə yüksəltmək olar?

Əgər siz sualları diqqətlə oxuyaraq vicdanlı və düşüncəli şəkildə cavab verməyi öhdənizə götürürsünüzsə, biz sizin reytinqinizi BİR DƏFƏ bərpa edə bilərik.

Bunun üçün dəstək xidmətinə müraciət etmək lazımdır: help.fikrim@polls.expert.

Reytinq 0 olarsa nə etmək lazımdır?

Əgər reytinq 0 olarsa, deməli reytinq sorğudan keçmə qaydalarının dəfələrlə pozulmasına görə aşağı salınmışdır. Belə olan halda, təəssüf ki, reytinqi bərpa edə bilmirik.